I believe in love and ‘happy endings’. 

My name is Jenny Hanh, a self taught photographer, based in Olbia, Sardinia – a heavenly island of Italy. I’m doing the 2 greatest jobs in the world: mom of a 2 lovely girls and photographer, who captures the real happy moments of couples and families.

One of my favourite saying is: ‘Sometimes you will never know the value of something, until it becomes a memory’. I believe that photograph can help us to keep a moment that’s gone forever, impossible to be back.

I love creating photographs that are full of color, energy and personality. My photography is a mixture of photojournalistic moments and beautiful creative portraits.

When I need a break, I enjoy riding my Vespa, sipping a cup of tea with looooots of milk, cooking, tasting good food, travelling and crafting. I’m totally inspired by simple beings and the beauty of everyday life

I don’t want to say so much about myself, i want people see me through my art.

Thank you so much for taking the time to visit my little world and I hope to hear from you soon.

JennyHanh


Credo nell’Amore e nelle storie “a lieto fine”

Il mio nome è Jenny Hanh, sono una Destination Photographer autodidatta, con base in Italia ad Olbia, nella meravigliosa isola della Sardegna. E faccio due dei più gratificanti lavori al mondo: la mamma di due adorabili bambine e la fotografa, che  cattura i veri istanti di vita felice delle coppie e delle famiglie.

Una delle mie frasi preferite è:”non conoscerai il valore di qualcosa, sino a quando non diventerà che un dolce ricordo”. E credo che la fotografia possa aiutare a conservare i nostri preziosi ricordi, evitando che si dissolvano nel tempo e per sempre.

Amo creare foto piene di colori, energia e personalità. La mia fotografia è un mix di momenti fotogiornalistici e di ritratti creativi.

Quando ho bisogno di una pausa ed ho un po’ di tempo per me stessa, adoro guidare la mia Vespa, gustare una tazza di Tè con taaaanto latte, assaggiare buon cibo, viaggiare o semplicemente fare dei lavoretti fatti a mano. Sono sempre mossa ed ispirata dalla bellezza delle cose semplici della vita di tutti i giorni.

Non voglio dire troppo di me stessa, preferisco che la gente mi conosca attraverso la mia arte.

Grazie tante per esservi presi il tempo di guardare il mio piccolo mondo e spero di sentirvi presto

JennyHanh